20
1 2 3 4 5 6 7 
Огласувачите гледаат предност во најавените промени на Фејсбук

Огласувачите гледаат предност во најавените промени на Фејсбук

пред еден ден - Економија

Брендовите веќе долго време го третираат Фејсбук како „pay-to-play“платформа Извор: DigiDay Минатата недела Фејсбук ја објави...

Значењето на постсредното образование за графички и веб дизајнери

Значењето на постсредното образование за графички и веб дизајнери

пред еден ден - Економија

Денес многу млади стекнуваат основни или дополнителни компјутерски вештини преку завршени обуки, тренинзи и курсеви. Ваквото...

Игра на зборови во најновата  The Worst   кампања на Бургер Кинг

Игра на зборови во најновата „The Worst “ кампања на Бургер Кинг

пред еден ден - Економија

#GrillTheWorst е кампања во чија суштина е игра на зборови, со цел промовирање на новиот производ на Бургер Кинг Бургер Кинг,...

YouTube воведува построги правила за учество во партнерската програма

YouTube воведува построги правила за учество во партнерската програма

пред еден ден - Економија

Најпопуларната платформа за споделување на видео содржи нови правила за заработување на YouTube каналите Во претходната 2017...

#СегаКажувам   кампања за подигнување на свеста за сексуалното вознемирување

#СегаКажувам – кампања за подигнување на свеста за сексуалното вознемирување

пред 2 дена - Економија

#СегаКажувам: Фејсбук корисници споделуваат лични приказни за сексуална злоупотреба Повеќе граѓани на Фејсбук преку хаштаговите...

Учествувајте во регионалното истражување за состојбата на комуникациските професии

Учествувајте во регионалното истражување за состојбата на комуникациските професии

пред 2 дена - Економија

Порталот Маркетинг мрежа од Србија, заедно со агенцијата Smart+ Research, започнаа со истражување кое се занимава со клучните теми од областа на маркетингот и комуникациите, како и трендовите за 2018 година.

McDonald s ја повлече рекламата со која им сугерираше на луѓето да јадат бургери место да одат во музеј

McDonald’s ја повлече рекламата со која им сугерираше на луѓето да јадат бургери место да одат во музеј

пред 2 дена - Економија

Новата реклама на McDonald’s во Канада со која на луѓето им се сугерираше дека 5 долари е подобро да се потрошат на оброк...

Со растот на популарноста на аудио технологиите  огласувачите се свртуваат кон звучно брендирање

Со растот на популарноста на аудио технологиите, огласувачите се свртуваат кон звучно брендирање

пред 2 дена - Економија

Зошто Visa, California Closets и други компании работат на звучно брендирање Извор: Adweek Звукот е моќна алатка која може да предизвика одредени спомени или емоции во нашиот мозок.

Социјалните мрежи повеќе служат за конзумирање отколку за објавување на содржини

Социјалните мрежи повеќе служат за конзумирање отколку за објавување на содржини

пред 3 дена - Економија

Истражувањето покажа дека корисниците на социјалните мрежи најчесто ги користат за да контактираат со пријателите, да читаат...

Како потрошувачите во САД ги прифаќаат и реагираат на рекламите со ЛГБТ тематика

Како потрошувачите во САД ги прифаќаат и реагираат на рекламите со ЛГБТ тематика

пред 3 дена - Економија

Новата студија од Нилсен покажува зошто брендовите во САД треба да ги прифатат овие реклами ЛГБТ социјалната мрежа Хорнет го овласти Нилсен во САД да направи студија за тоа како рекламите со ЛГБТ тематика влијаат на потрошувачите.

Пепси го прославува 120 роденден со римејк на рекламата од 1992 година со Синди Крафорд

Пепси го прославува 120 роденден со римејк на рекламата од 1992 година со Синди Крафорд

пред 3 дена - Економија

Синди Крафорд се враќа во еден вид римејк на рекламата за Пепси од 1992 година Пепси се враќа во минатото за својата 120-годишнина и ја оживува ТВ рекламата од 1992 година со супермоделот Синди Крафорд.

Локалната телевизија губи на популарност во САД

Локалната телевизија губи на популарност во САД

пред 3 дена - Економија

Локалните телевизиски станици стануваат помалку популарни помеѓу грашаните на САД Само 50% од возрасните Американци редовно конзумираат вести преку телевизија, открива новото истражување спроведено од американскиот Pew Research Center .

Ништо не е посилно од желбата за Whoopper во најновата реклама на Бургер Кинг

Ништо не е посилно од желбата за Whoopper во најновата реклама на Бургер Кинг

пред 4 дена - Економија

Бургер Кинг и нивната агенција Buzzman лансираа уште еден хумористичен спот за Whopper бургерите на овај бренд, играјќи со идејата за последниот оброк на еден осудник на смрт.

Заради расистичка реклама  демолирани H M продавниците во Јужна Африка

Заради расистичка реклама, демолирани H&M продавниците во Јужна Африка

пред 4 дена - Економија

Претходно, брендот во оваа земја беше критикуван поради тоа што не користи црни модели во своите реклами. Но, кога тие одлучија...

Интересна анимирана реклама на Тиндер за историјата на состаноците

Интересна анимирана реклама на Тиндер за историјата на состаноците

пред 4 дена - Економија

Продукциската куќа Buck креираше интересен анимиран спот наречен „Invention of Together“ за историјата на состаноците, од...

1 2 3 4 5 6 7