притисни ентер »

План за исхрана: Ден 25 - за појадок овесна каша со семки, за вечера мисиркино на кинески начин

План за исхрана: Ден 25 - за појадок овесна каша со семки, за вечера мисиркино на кинески начин

Појадок: овесна каша со семки 50 g овес во зрно го вариме 10 минути додека да омекне добро. Откако ќе се свари додаваме 2 супени лажици мелено ленено семе, 2 лажици ленено масло, 15 g семки од тиква, сусам и сончоглед и сето ова добро го промешуваме со 1 канче кисело млеко Balans+. 1 голема шолја кафе Ручек: Јунешко со зеленчук Mесото се сече на големи

План за исхрана: Ден 24 - За појадок песто брускети, за ручек пилешка чорба

План за исхрана: Ден 24 - За појадок песто брускети, за ручек пилешка чорба

Појадок: Брускети со песто, моцарела и маслинки Три интегрални лепчиња ги потпекуваме во рерна на 180 степени околу 15 минути , прво намачкани со маслиново масло, песто, па рендана моцарела и ситно сечкани маслинки. Се јаде со 150 g Balans+ кисело млеко. 1 голема шолја кафе Ручек: Пилешка чорба со салата Сварете на тивок оган 50 g пилешки гради исечкани