притисни ентер »

ПAТOТ НА МEЛOДИЈAТА: Toновите се рaзлични во зaвиcнocт од бpзинaтa, а цeлтa е да се дoпрe до cвecта на вoзaчитe

ПAТOТ НА МEЛOДИЈAТА: Toновите се рaзлични во зaвиcнocт од бpзинaтa, а цeлтa е да се дoпрe до cвecта на вoзaчитe

Првиот автопат што свири во 1994 година во Данска го направија двајца уметници. Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапреди дизајнот и создаде т.н. „Пат на мелодијата“. Притоа, тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите да ја почитуваат брзината. Имено, ако

„Пат на мелодијата“ во Јапонија

„Пат на мелодијата“ во Јапонија

Првиот автопат што свири во 1994 година во Данска го направија двајца уметници. Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапреди дизајнот и создаде т.н. „Пат на мелодијата“. Притоа, тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите да ја почитуваат брзината. Имено, ако

Музиката ги принудува Јапонците да возат со 50 км/ч (ВИДЕО)

Музиката ги принудува Јапонците да возат со 50 км/ч (ВИДЕО)

Првиот пат коj свири е направен во Данска во далечната 1994 година од двајца уметници Сега, Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапредил овој дизајн и го креирал таканаречениот „Пат на мелодијата“. Симфонијата и тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите за

„Пат на мелодијата“ во Јапонија

„Пат на мелодијата“ во Јапонија

Првиот автопат што свири во 1994 година во Данска го направија двајца уметници. Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапреди дизајнот и создаде т.н. „Пат на мелодијата“. Притоа, тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите да ја почитуваат брзината. Имено, ако

„Пат на мелодијата“ во Јапонија, ако брзината се зголеми, музиката се деформира

„Пат на мелодијата“ во Јапонија, ако брзината се зголеми, музиката се деформира

Tоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите да ја почитуваат брзината. Имено, ако возачот сака да ја чуе вистинската мелодија, ќе мора да вози како што е пропишано – до 50 километри на час. Првиот автопат што свири во 1994 година во Данска го направија двајца уметници. Националниот центар за индустриски

Музиката ги принудува Јапонците да возат со 50 км/ч (ВИДЕО)

Музиката ги принудува Јапонците да возат со 50 км/ч (ВИДЕО)

Првиот пат коj свири е направен во Данска во далечната 1994 година од двајца уметници Сега, Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапредил овој дизајн и го креирал таканаречениот „Пат на мелодијата“. Симфонијата и тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите за

„Пат на мелодијата“ во Јапонија

„Пат на мелодијата“ во Јапонија

Првиот автопат што свири во 1994 година во Данска го направија двајца уметници. Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапреди дизајнот и создаде т.н. „Пат на мелодијата“. Притоа, тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите да ја почитуваат брзината. Имено, ако

„Пат на мелодијата” во Јапонија

„Пат на мелодијата” во Јапонија

Првиот автопат што свири во 1994 година во Данска го направија двајца уметници. Националниот центар за индустриски истражувања на јапонскиот остров Хокаидо го унапреди дизајнот и создаде т.н. „Пат на мелодијата”. Притоа, тоновите се различни во зависност од брзината, а целта е да се допре до свеста на возачите да ја почитуваат брзината. Имено, ако

Loading..