Новата хит социјална мрежа даде ветување
USB - пред 1 ден
Bluesky, социјалната мрежа која одеднаш стана популарна по изборите во САД, вели дека нема да ја тренира својата генеративна вештачка интелигенција на објави на корисници. Добивај вести на вибер Ветувањето на сè попопуларната социјална мрежа Bluesky доаѓа како контраст со политиките што ги спроведуваат X (Twitter) и Meta-in Threads. Интересно е што објавата на Blursky доаѓа истиот ден кога новите услови за користење на X стапија на сила, дозволувајќи им на третите партнери да ги обучуваат своите модели со вештачка интелигенција на објавите на корисниците. „Значаен број уметници и креатори се одомаќинија на Bluesky и ја забележавме нивната загриженост кога станува збор за други платформи кои ги обучуваат нивните модели со вештачка интелигенција на нивните податоци. Ние не ја користиме вашата содржина за да обучуваме генеративна вештачка интелигенција, а немаме намера ниту во иднина“, се посочува во соопштението на платформата Bluesky. A number of artists and creators have made their home on Bluesky, and we hear their concerns with other platforms training on their data. We do not use any of your content to train generative AI, and have no intention of doing so. — Bluesky (@bsky.app) November 15, 2024 at 6:17 PM Во придружната објава, децентрализираната социјална мрежа појасни дека користи вештачка интелигенција и за модерирање на содржината, а причината за тоа е да се олесни проверувањето на објавите и да се заштитат човечките модератори од штетна содржина. Иако Bluesky се уште е аутсајдер во трката со платформите X и Threads, социјалната мрежа забележа доста добри резултати по изборите во Америка. Има над 15 милиони корисници, а само минатата недела доби милион нови....
Новата хит социјална мрежа даде ветување
Инфо - пред 1 ден
Bluesky, социјалната мрежа која одеднаш стана популарна по изборите во САД, вели дека нема да ја тренира својата генеративна вештачка интелигенција на објави на корисници. Добивај вести на вибер Ветувањето на сè попопуларната социјална мрежа Bluesky доаѓа како контраст со политиките што ги спроведуваат X (Twitter) и Meta-in Threads. Интересно е што објавата на Blursky доаѓа истиот ден кога новите услови за користење на X стапија на сила, дозволувајќи им на третите партнери да ги обучуваат своите модели со вештачка интелигенција на објавите на корисниците. „Значаен број уметници и креатори се одомаќинија на Bluesky и ја забележавме нивната загриженост кога станува збор за други платформи кои ги обучуваат нивните модели со вештачка интелигенција на нивните податоци. Ние не ја користиме вашата содржина за да обучуваме генеративна вештачка интелигенција, а немаме намера ниту во иднина“, се посочува во соопштението на платформата Bluesky. A number of artists and creators have made their home on Bluesky, and we hear their concerns with other platforms training on their data. We do not use any of your content to train generative AI, and have no intention of doing so. — Bluesky (@bsky.app) November 15, 2024 at 6:17 PM Во придружната објава, децентрализираната социјална мрежа појасни дека користи вештачка интелигенција и за модерирање на содржината, а причината за тоа е да се олесни проверувањето на објавите и да се заштитат човечките модератори од штетна содржина. Иако Bluesky се уште е аутсајдер во трката со платформите X и Threads, социјалната мрежа забележа доста добри резултати по изборите во Америка. Има над 15 милиони корисници, а само минатата недела доби милион нови. Би можело да ве интересира Во Турција се продава најскапиот iPhone во светот: Еве колку чини Овој Galaxy телефон е вистинска цигла, а сето тоа поради модифицираната батерија од 30.000 mAh Како изгледа еден од најевтините европски електрични автомобили Продавницата за апликации на Apple ќе стане помалку натрупана Се појавија рендери и спецификации од претстојниот Galaxy S22+ Соларен автопат за велосипедисти во Јужна Кореја: штити од сонцето и произведува електрична енергија...
АНТИ-ТРАМПИСТИТЕ ОД ИКС ЗАБРЗАНО СЕ СЕЛАТ НА BLUESKY, ги потсетува на стариот Твитер
Пари - пред 1 ден
Време зa читање: 6 минутиОд изборите, Bluesky стекна милиони нови корисници и ги надмина Threads на продавниците за апликации. Многу нови корисници на Bluesky го фалат чувството на страницата дека е слично на „стариот Твитер“. На Bluesky му претстои уште долг пат пред да биде вистински предизвикувач на Meta’s Threads и на Илон Маск X – барем во однос на бројот на корисници – но тој брзо игра меѓу корисниците носталгични за поедноставен формат, објави Бизнис Инсајдер. Оваа недела, апликацијата се искачи на врвот на App Store на Apple и Play Store на Google, а портпаролот на Bluesky изјави за Business Insider дека погодила 18,3 милиони регистрирани корисници. Иако е сè уште далеку од 259 милиони активни дневни корисници за кои Маск вели дека се на X и 275 милиони месечни активни корисници на Threads, активноста на Bluesky исто така забележа забележителен пораст. Новите корисници на Bluesky јавно ја фалат сличноста на страницата со „стариот Твитер“, комплетирана со обратна хронолошка временска рамка, помалку говор на омраза и дезинформации и поголема контрола врз содржината што се прикажува во вашата активност. Растот има потенцијал за големи пробиви. Истражувачите на социјалните мрежи изјавија за Business Insider дека корисниците, поради страв да не пропуштат, често чекаат да ги променат своите дигитални навики додека новите социјални страници не покажат дека има доволно честа – и релевантна – активност на платформата, за да се придружат. Голем дел од новото привлекување кон Bluesky може да се припише на платформата што конечно го искористи тој „мрежен ефект“, изјави за Business Insider Џонатан Белак, директор на Лабораторијата за применета социјални медиуми на Харвард. Сега се чини дека доволно луѓе се приклучија на страницата за да достигнат критична маса, така што корисниците не се чувствуваат како да пропуштаат содржина на други платформи или да ја губат својата онлајн заедница со префрлување, рече тој. Исто така, помага кога луѓето кои се префрлаат имаат и одреден социјален капитал. „Здраво помалку мразечки свету“, објави Марк Кубан, претприемачот милијардер на Bluesky во вторникот минатата недела, објавувајќи дека ја направил негова примарна платформа за социјални медиуми. Додека е сè уште малку активен на X, Кубан повторно објави списоци на корисници кои ги препорачува да ги следите на Bluesky во обид да ја обнови својата заедница на социјалните медиуми на новата платформа. Во е-пошта до Business Insider, Кубан рече дека му се допаѓа Bluesky повеќе од алтернативите. „Разновидноста на содржината и ангажманот секојдневно се подобруваат“, рече Кубан. „Различните вертикали се пополнуваат и како извори на вести и информации. Кубан рече дека Threads „исто така има вредност“. Така, тој ќе објавува и таму, но ќе му даде приоритет на Bluesky понатаму. Коосновачот на Cost Plus Drugs има 8,9 милиони следбеници на X, 659.000 на Threads и 384.700 на Bluesky. Претставниците за Х не одговорија на барањето за коментар од Business Insider. Проценките од Similarweb, компанија за разузнавање на дигиталниот пазар, велат дека дневните активни корисници на мобилната апликација Bluesky во САД се зголемиле за 73% неделата по изборите, зголемувајќи се за 40% повеќе – на 2,6 милиони дневни корисници – до следниот четврток. Тоа е споредено со 31,2 милиони за X и 4,3 милиони за Threads во истиот временски период. Портпаролот на Мета, кој е сопственик на Threads, изјави за Business Insider дека платформата забележала повеќе од 15 милиони регистрирања во ноември, со повеќе од еден милион регистрирања дневно за речиси три месеци. Портпаролот додаде дека компанијата е „задоволна што го гледа постојаниот раст на Threads откако лансираше минатата година“. Но, распространетиот, меѓусебно поврзан бренд на Мета „донекаде ја замати“ привлечноста на Threads до корисниците кои се свртуваат кон децентрализираните социјални медиуми, рече Стивен Линд, вонреден професор по деловна комуникација на USC Marshall School of Business. Тоа може да биде причината поради која Similarweb откри дека Bluesky привлекува повеќе сообраќај од Threads веднаш по изборите. Податоците од Similarweb покажуваат дека денот на изборите, исто така, забележал наплив на деактивации на X, при што повеќе од 280.000 луѓе ги затвориле своите сметки ширум светот во еден ден. Истражувањето на Sensor Tower, компанија за разузнавање на пазарот, покажува дека дневните активни корисници на X останале рамни од изборите, додека на Threads скокнале 8% – а на Bluesky повеќе од 119%. Линд рече дека Bluesky „обезбедува привлечна алтернатива“ на X, особено за корисниците кои не го ценат пристапот на Маск кон социјалните мрежи. „Потрошувачите, одново и одново, ни покажуваат дека ќе го загрозат брендот ако раководството е поврзано со идеологијата за која потрошувачите не се грижат за тоа“, изјави Линд за Business Insider. „Сепак, уловот е дека за многумина мора да постои остварлива алтернатива или дека принципиелното однесување понекогаш оди на задното седиште“. Портпаролот на Bluesky изјави за Business Insider дека платформата има за цел да им даде на корисниците поголем избор и да им понуди на креаторите независност од тоа да бидат заклучени во одредени платформи. „Јасно е дека луѓето сакаат отворена и транспарентна социјална мрежа која ги става корисниците на прво место“, рече портпаролот на Bluesky. „Слушнавме од корисниците дека добиваат неверојатно високо ниво на ангажман од вистински луѓе и дека што е најважно, тие повторно се забавуваат. Но, не се менуваат сите. Огласувачите сè уште се забележливо отсутни и од Threads и од Bluesky, а сличностите со претходниот Musk Twitter не се продажна точка за секого. Џек Дорси, кој беше ко-основач на двете платформи, во мај рече дека одлучил да го напушти Bluesky бидејќи станува премногу сличен на Twitter и дека „буквално ги повторува сите грешки“ што ги направи Твитер – имено во однос на модерирањето на содржината, за која Дорси рече дека е во голема мера во спротивност на несогласувања со тоа како треба да работи децентрализирана платформа која не е во сопственост и контролирана од една колосална технолошка компанија. Пред неколку недели, Bluesky имаше помалку од 1 милион дневни корисници во САД, „така што забрзувањето е огромно“, рече Дејвид Кар, уредник во Similarweb. „Многу е, многу, многу рано да се види дали ова е моментален удар за Блускај или нешто што ќе трае, но јас лично гледам потенцијал“....