Зошто Германија ГИ ЗАБРАНУВА ОВИЕ ГУМИ „ЗА СИТЕ СЕЗОНИ“ ВО ЗИМА, А ЌЕ ИМА И КАЗНИ
Време - пред 13 часа
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Од 1 октомври Германија одлучи како зимски гуми да ги признава само пневматиците со ознаката „Alpine“ (планина со три врвови и снегулка). Ова важи и за гумите за сите сезони (А</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB">ll season)</span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">. <span style="mso-spacerun:yes"> </span></span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Од овој датум, гумите со само ознака M+S повеќе не смеат да се користат во зимски услови на патишта. Станува збор за гуми кои се многу популарни и кај нас, објави ADAC. </span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Според нивното соопштение, гумите кои се означени само со симболот M+S од првиот ден на октомври веќе немаат статус на зимски гуми и возењето со нив ќе биде казнувано. Симболот M+S веќе беше заменет со ознаката „Alpine 2018“, но бидејќи преодниот рок заврши во септември, правилата беа променети и во иднина во Германија не може да се вози во зима со други гуми освен наведените.</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK"><span style="mso-spacerun:yes"> </span>Предвидени се и казни, а возачите кои користат само гуми М+С ќе платат 60 евра, а во случај на сообраќајна несреќа таа сума се зголемува и до 120 евра, а прашање, како што објаснуваат, е дали и во колкав износ осигурувањето би ја покривало настанатата штета .</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">- Доколку несреќата се случи поради несоодветни гуми, можно е и осигурувањето само делумно да го плати обесштетувањето, посочуваат од ADAC.</span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Според медиумите во Хрватска, оваа вест со голем ентузијазам била прифатена во Хрватска, каде исто како и кај нас најчесто се користат пневматици M+S. Според тамошните медиуми, експертите предупредуваат дека не се работи за зимски, туку за полузимски гуми и дека одлуката која доаѓа од Германија е всушност доказ за тоа. Да потсетиме, од 1 ноември минатата година, според Законот за сообраќај, во Србија е задолжителна употребата на зимска опрема за автомобили. Правилникот за поделба на моторни возила и приколки и технички услови за возила во патниот сообраќај подразбира дека возилата мора да бидат опремени со зимска опрема доколку на патот има снег, мраз или мраз.</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">- Зимската опрема вклучува четири зимски гуми, односно зимски гуми каде длабочината на шарата не смее да биде помала од четири милиметри. Возачите се должни да поседуваат соодветни синџири за снег или други уреди за зголемување на влечната сила во багажникот, кои по потреба можат да ги постават на најмалку две погонски тркала, доколку наидат на дел од патот на кој сообраќаен знак означува задолжителна зимска опрема, се наведува во законот. Во населените места, возилата не мора да бидат опремени со синџири или други уреди за да се зголеми влечната сила. </span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Опрема за зголемување на тракцијата (синџири и слично) може да се постави на тркалата на делот од коловозот што не е означен со знакот „синџири за снег“, но само во случај кога патот е покриен со снег. Според „Авто Магазин“, немањето пропишани гуми се третира како сериозна техничка грешка и казната што може да ја наплати сообраќајната полиција е од 6 до 20 илјади динари за физичко лице и од 100 до 800 илјади за правно лице. Полицискиот службеник има право да исклучи од сообраќај возило кое нема зимски гуми и друга опрема, доколку тие не се користат според прописите. Во нашите прописи стои и дека во случај на сообраќајна несреќа предизвикана од недостиг на зимски гуми, возачот и сопственикот на такво возило имаат обврска да ја платат целата материјална и нематеријална штета која може да изнесува неколку милиони динари. .</span><span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language:EN-GB"></span><span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">- Зимските гуми се направени од специјална смеса која подобро се однесува на ниски температури и на тој начин овозможува побезбедно и поудобно возење. За разлика од летните, зимските гуми не се стврднуваат на ниски температури, па затоа е важно да се користат не само на снег и мраз, туку и на суви површини кога температурата ќе падне под седум степени Целзиусови, бидејќи под таа температура летните гуми почнуваат да губат нивната оригинална изведба - наведува овој магазин.</span>Во ДВА КВАДРАТИ сместил се што му треба за живот: ЈУТЈУБЕР го изградил НАЈМАЛИОТ ДОМ!Харви Вајнстин има рак на коскената срцевина...
Германија ги забрани гумите за сите сезони
Слободен Печат - пред 9 часа
Од 1 октомври Германија одлучи како зимски гуми да ги признава само пневматиците со ознаката „Aлпине“ (планина со три врвови и снегулка). Ова важи и за гумите за сите сезони. Од овој датум, гумите само со ознака M+С повеќе не смеат да се користат во зимски услови на патишта. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber Според нивното соопштение, гумите кои се означени само со симболот M+С од првиот ден на октомври веќе немаат статус на зимски гуми и возењето со нив ќе биде казнувано. Симболот M+С веќе беше заменет со ознаката „Aлпине 2018“, но бидејќи преодниот рок заврши во септември, правилата беа променети и во иднина во Германија не може да се вози во зима со други гуми освен наведените. Предвидени се и казни, а возачите кои користат само гуми М+С ќе платат 60 евра, а во случај на сообраќајна несреќа таа сума се зголемува и до 120 евра, а прашање, како што објаснуваат, е дали и во колкав износ осигурувањето би ја покривало настанатата штета, објави Политика.рс. – Доколку несреќата се случи поради несоодветни гуми, можно е и осигурувањето само делумно да го плати обесштетувањето, посочуваат од AДАК. Да потсетиме, од 1 ноември минатата година, според Законот за сообраќај, во Србија е задолжителна употребата на зимска опрема за автомобили. Правилникот за поделба на моторни возила и приколки и технички услови за возила во патниот сообраќај подразбира дека возилата мора да бидат опремени со зимска опрема доколку на патот има снег, мраз или мраз. Според „Авто Магазин“, немањето пропишани гуми се третира како сериозна техничка грешка и казната што може да ја наплати сообраќајната полиција е од 6 до 20 илјади динари за физичко лице и од 100 до 800 илјади динари за правно лице. Полицискиот службеник има право да исклучи од сообраќај возило кое нема зимски гуми и друга опрема, доколку тие не се користат според прописите. Во прописите стои и дека во случај на сообраќајна несреќа предизвикана од недостиг на зимски гуми, возачот и сопственикот на такво возило имаат обврска да ја платат целата материјална и нематеријална штета која може да изнесува неколку милиони динари....