На Инстаграм и Фејсбук доаѓа систем за препознавање лица! Од Мета тврдат „За ваше добро“ ...
Време - пред 4 часа
Компанијата Мета одлучи да ја врати технологијата за препознавање лице во своите апликации. Оваа функција беше „исклучена“ пред повеќе од три години поради негативната реакција на јавноста, а сега Мета ќе почне да ја спроведува и за Facebook и Instagram.Како што велат, целта е на овој начин да се бориме против измамите, но и да им помогнеме на корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили. Првиот тест ќе користи препознавање на лица за откривање лажни реклами кои користат лица на познати и други јавни личности.„Ако нашиот систем открие дека можеби станува збор за измама со јавна личност, ќе користиме технологија за препознавање лице за да го совпаднеме лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на Фејсбук и Инстаграм. Ако утврдиме совпаѓање и тоа огласот е измама, ќе го блокираме“, рече Мета.Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број јавни личности, па во наредните недели автоматски ќе ја вклучи и на глобално ниво. Сепак, поединците ќе имаат можност да се откажат од заштитата.Мета веќе има одредени системи за проверка на рекламите за потенцијална измама, но не секогаш успева бидејќи многу легитимни компании користат јавни личности за да ги пласираат своите производи.„Ова е процес во реално време, побрз и попрецизен од рачниот преглед“, рече Моника Бикерт, потпретседател за политика за содржина на Мета.<b>Ќе се користи и за враќање на налозите</b>Покрај тоа, Мета тестира и алатки за препознавање лица за да реши уште еден долгогодишен проблем на Facebook и Instagram, а тоа е заклучувањето на профилот.Компанијата експериментира со опцијата „видео селфи“, која им овозможува на корисниците да прикачат видео од себе, по што Мета го споредува со нивните фотографии на профилот во случаи кога корисниците имаат проблеми со нивните заклучени сметки.Компанијата исто така ќе ја користи алатката за да ги спречи хакерите да пристапуваат до профили користејќи украдени налози (јузер и пасворд).Во двата случаи, Мета „веднаш ќе ги избрише“ податоците собрани со препознавање на лицето, што се користи за споредба. Исто така, скенирањата нема да се користат за други цели, а јавните личности ќе можат да изберат дали сакаат заштита од лажни реклами или не.НАСА со предупредувњае: Делови од Шпанија за 30 години ќе бидат претопли за живеењеКај 33 жени ПО ГРЕШКА била отстранета МАТКАТА: Скандал на универзитетската клиника!...
„Мета“ го враќа препознавањето лице на „Фејсбук“ и „Инстаграм“
Република - пред 4 часа
Компанијата „Мета“, сопственичка на „Фејсбук“ и „Инстаграм“, одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации, откако пред три години „го исклучи“ овој систем поради негативната реакција на јавноста на „Фејсбук“. Новиот потег е „со цел да борба против измамите“ и „помош за корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили“, се вели во соопштението. Така, првичниот тест ќе користи препознавање лица за откривање лажни објави и реклами со лице на позната и јавна личност. Ако нашиот систем открие дека нешто би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе ја користиме технологијата за препознавање лице заради совпаѓање на лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на ‘Фејсбук’ и ‘Инстаграм’. Ако се најде потребното совпаѓање, а огласот е измама, ќе ја блокираме објавата, соопшти „Мета“. Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати и јавни личности, а наредниве недели ќе почне автоматски да додава повеќе лица кон тоа. Сепак, како поединец, корисникот ќе има можност да ја исклучи таа заштита од социјалната мрежа. Ова е процес во реално време – побрз и попрецизен од рачниот преглед, рече Моника Бикерт, потпретседателка за политика за содржина во „Мета“. Од „Мета“ соопштуваат и оти „веднаш ќе ги бришат податоците собрани со препознавање на лице“, што ќе се користи само за споредба. Исто така, „скенирањата нема да се користат за други цели“, се вели, а и познатите личности, како и сите корисници, ќе можат да изберат дали сакаат или не заштита од лажни објави и реклами. Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира....
Meta го враќа системот за препознавање лица на Facebook и Instagram
Конект.мк - пред 9 часа
Компанијата Meta одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации откако пред повеќе од три години го „исклучи“ овој систем на социјалната мрежа Facebook поради негативни реакции од јавноста. Компанијата на Марк Цукерберг ќе почне да користи алатка за препознавање лица на Facebook и Instagram со цел да се бори против измамите и да им помогне на корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили, се вели во соопштението. Првиот тест ќе користи препознавање на лица за откривање лажни реклами кои користат лица на познати и други јавни личности. „Доколку нашиот систем открие дека тоа би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе користиме технологија за препознавање лице за да го совпаднеме лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на Facebook и Instagram. Ако најдеме совпаѓање, како и ако огласот е измама, ќе го блокираме“, велат од Meta. Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати личности и јавни личности, а во наредните недели ќе почне автоматски да додава повеќе луѓе. Сепак, поединците ќе имаат можност да се откажат од заштитата. Meta веќе има одредени системи за проверка на реклами за потенцијални измами, но не секогаш успева бидејќи многу легитимни компании користат познати личности и јавни личности за да ги пласираат своите производи. „Ова е процес во реално време, побрз и попрецизен од рачниот преглед“, рече Моника Бикерт, потпретседател за содржини во Meta. Покрај тоа, Meta тестира и алатки за препознавање лица за да реши уште еден долгогодишен проблем на Facebook и Instagram, а тоа е враќање на профилот. Компанијата експериментира со опцијата „video selfie“, која им овозможува на корисниците да прикачат снимка од себе, по што Meta ја споредува со нивните профилни фотографии во случаи кога корисниците имаат проблеми со нивните заклучени профили. Компанијата исто така ќе ја користи алатката за да ги спречи хакерите да пристапуваат до профили користејќи украдени ингеренции. Алатката нема да им помогне на сите што ќе изгубат пристап до нивниот профил на Facebook или Instagram. Многу деловни страници не содржат фотографија од лицето, така што во овој случај ќе биде неопходно да се користи постоечкиот метод за враќање на профилот на Meta. Бикерт рече дека новиот процес ќе им го отежне многу на оние со лоши намери. Во двата случаи, Meta „веднаш ќе ги избрише“ податоците собрани со препознавање на лицето, што се користи за споредба. Исто така, скенирањата нема да се користат за други цели. Познатите личности ќе можат да изберат дали сакаат заштита од лажни реклами или не. FacebookInstagramMetaПрепознавање на лице...
„Мета“ го враќа препознавањето лице на „Фејсбук“ и „Инстаграм“
Либертас - пред 10 часа
Компанијата „Мета“, сопственичка на „Фејсбук“ и „Инстаграм“, одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации, откако пред три години „го исклучи“ овој систем поради негативната реакција на јавноста на „Фејсбук“. Новиот потег е „со цел да борба против измамите“ и „помош за корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили“, се вели во соопштението. Така, првичниот тест ќе користи препознавање лица за откривање лажни објави и реклами со лице на позната и јавна личност. „Ако нашиот систем открие дека нешто би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе ја користиме технологијата за препознавање лице заради совпаѓање на лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на ‘Фејсбук’ и ‘Инстаграм’. Ако се најде потребното совпаѓање, а огласот е измама, ќе ја блокираме објавата“, соопшти „Мета“. Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати и јавни личности, а наредниве недели ќе почне автоматски да додава повеќе лица кон тоа. Сепак, како поединец, корисникот ќе има можност да ја исклучи таа заштита од социјалната мрежа.- Ова е процес во реално време – побрз и попрецизен од рачниот преглед, рече Моника Бикерт, потпретседателка за политика за содржина во „Мета“. Од „Мета“ соопштуваат и оти „веднаш ќе ги бришат податоците собрани со препознавање на лице“, што ќе се користи само за споредба. Исто така, „скенирањата нема да се користат за други цели“, се вели, а и познатите личности, како и сите корисници, ќе можат да изберат дали сакаат или не заштита од лажни објави и реклами....
„Мета“ го враќа препознавањето лице на „Фејсбук“ и „Инстаграм“
Курир - пред 10 часа
апликација Инстаграм ги прави тинејџерските сметки приватни поради притисокот врз апликацијата за заштита на децата...
Закерберг го враќа препознавањето лица на Facebook и Instagram
Кајгана - пред 13 часа
По повеќе од три години Закерберг го враќа препознавањето лица на Facebook и Instagram Вести А.С. / 22.10.2024 / 11:11 Компанијата Meta одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации откако пред повеќе од три години го „исклучи“ овој систем на социјалната мрежа Facebook поради негативни реакции од јавноста. Компанијата на Марк Закерберг ќе почне да користи алатка за препознавање лица на Facebook и Instagram со цел да се бори против измамите и да им помогне на корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили, се вели во соопштението. Првиот тест ќе користи препознавање на лица за откривање лажни реклами кои користат лица на познати и други јавни личности. „Ако нашиот систем открие дека тоа би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе користиме технологија за препознавање лице за да го совпаднеме лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на Facebook и Instagram. Ако најдеме совпаѓање, како и ако огласот е измама, ќе го блокираме“, велат од Meta. Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати личности и јавни личности, а во наредните недели ќе почне автоматски да додава повеќе луѓе. Сепак, поединците ќе имаат можност да се откажат од заштитата. Meta веќе има одредени системи за проверка на реклами за потенцијални измами, но не секогаш успева бидејќи многу легитимни компании користат познати личности и јавни личности за да ги пласираат своите производи. „Ова е процес во реално време, побрз и попрецизен од рачниот преглед“, рече Моника Бикерт, потпретседател за содржини во Meta. Покрај тоа, Meta тестира и алатки за препознавање лица за да реши уште еден долгогодишен проблем на Facebook и Instagram, а тоа е враќање на профилот. Компанијата експериментира со опцијата „video selfie“, која им овозможува на корисниците да прикачат снимка од себе, по што Meta ја споредува со нивните профилни фотографии во случаи кога корисниците имаат проблеми со нивните заклучени профили. Компанијата исто така ќе ја користи алатката за да ги спречи хакерите да пристапуваат до профили користејќи украдени ингеренции. Алатката нема да им помогне на сите што ќе изгубат пристап до нивниот профил на Facebook или Instagram. Многу деловни страници не содржат фотографија од лицето, така што во овој случај ќе биде неопходно да се користи постоечкиот метод за враќање на профилот на Meta. Бикерт рече дека новиот процес ќе им го отежне многу на оние со лоши намери. Во двата случаи, Meta „веднаш ќе ги избрише“ податоците собрани со препознавање на лицето, што се користи за споредба. Исто така, скенирањата нема да се користат за други цели. Познатите личности ќе можат да изберат дали сакаат заштита од лажни реклами или не. Тагови Meta Facebook Instagram...
„Мета“ го враќа препознавањето на лица на „Фејсбук“ и „Инстаграм“
365.mk - пред 9 часа
Компанијата „Мета“, сопственичка на „Фејсбук“ и „Инстаграм“, одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации, откако пред три години „го исклучи“ овој систем поради негативната реакција на јавноста на „Фејсбук“. Новиот потег е „со цел да борба против измамите“ и „помош за корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили“, се вели во соопштението. Така, првичниот тест ќе користи препознавање лица за откривање лажни објави и реклами со лице на позната и јавна личност. „Ако нашиот систем открие дека нешто би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе ја користиме технологијата за препознавање лице заради совпаѓање на лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на ‘Фејсбук’ и ‘Инстаграм’. Ако се најде потребното совпаѓање, а огласот е измама, ќе ја блокираме објавата“, соопшти „Мета“. Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати и јавни личности, а наредниве недели ќе почне автоматски да додава повеќе лица кон тоа. Сепак, како поединец, корисникот ќе има можност да ја исклучи таа заштита од социјалната мрежа. – Ова е процес во реално време – побрз и попрецизен од рачниот преглед, рече Моника Бикерт, потпретседателка за политика за содржина во „Мета“. Од „Мета“ соопштуваат и оти „веднаш ќе ги бришат податоците собрани со препознавање на лице“, што ќе се користи само за споредба. Исто така, „скенирањата нема да се користат за други цели“, се вели, а и познатите личности, како и сите корисници, ќе можат да изберат дали сакаат или не заштита од лажни објави и реклами. - Реклама -...
Добра вест ако сте ја изгубиле лозинката на Фејсбук или Инстаграм – Има нов начин како може да си го вратите профилот
24 Инфо - пред 5 часа
Забава Добра вест ако сте ја изгубиле лозинката на Фејсбук или Инстаграм – Има нов начин како може да си го вратите профилот 22/10/2024 18:35 Компанијата „Мета“, сопственичка на „Фејсбук“ и „Инстаграм“, одлучи да ја врати технологијата за препознавање лица во своите апликации, откако пред три години „го исклучи“ овој систем поради негативната реакција на јавноста на „Фејсбук“. Новиот потег е „со цел да борба против измамите“ и „помош за корисниците кои го изгубиле пристапот до нивните профили“, се вели во соопштението. Така, првичниот тест ќе користи препознавање лица за откривање лажни објави и реклами со лице на позната и јавна личност. „Ако нашиот систем открие дека нешто би можело да биде измама со ликот на јавна личност, ќе ја користиме технологијата за препознавање лице заради совпаѓање на лицето во рекламата со профилните фотографии на таа јавна личност на ‘Фејсбук’ и ‘Инстаграм’. Ако се најде потребното совпаѓање, а огласот е измама, ќе ја блокираме објавата“, соопшти „Мета“. Компанијата веќе ја овозможи функцијата за мал број познати и јавни личности, а наредниве недели ќе почне автоматски да додава повеќе лица кон тоа. Сепак, како поединец, корисникот ќе има можност да ја исклучи таа заштита од социјалната мрежа.- Ова е процес во реално време – побрз и попрецизен од рачниот преглед, рече Моника Бикерт, потпретседателка за политика за содржина во „Мета“. Од „Мета“ соопштуваат и оти „веднаш ќе ги бришат податоците собрани со препознавање на лице“, што ќе се користи само за споредба. Исто така, „скенирањата нема да се користат за други цели“, се вели, а и познатите личности, како и сите корисници, ќе можат да изберат дали сакаат или не заштита од лажни објави и реклами....