На неколку научни институти им се заканува затворање
А1он - пред 1 ден
Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. Добивај вести на вибер -Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“....
Министерката најави, ЌЕ СЕ ЗАТВОРААТ ИНСТИТУТИ, не почитуваат закон и не исполнуваат услови
Време - пред 1 ден
Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип.Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал, морам да кажам дека веројатно следува затворање и на поголем број институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите – изјави Јаневска.Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“.Почина пешак на патот Штип – Кадрифаково, го прегазил штипјанец со „фолксваген поло“Економската соработка меѓу двете земји треба дополнително да се стимулира...
Јаневска: Завршена ревизијата на 15 научни институти во земјава
Бизнис вести - пред 1 ден
Јаневска: Завршена ревизијата на 15 научни институти во земјава 19/11/2024 ВЕСТИ, ЛОКАЛНО Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. -Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“. вдј/мд/Фото: МИА . Извор: МИА 2024-11-19 korisnik...
Јаневска: На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, во спротивно ќе бидат затворени
Република - пред 1 ден
Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“. Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира....
Јаневска по повод Светскиот ден на детето: Го слушаме гласот на младите и правиме промени за поквалитетно образование
Република - пред 18 часа
Промени што ги прави Министерството за образование и наука имаат за цел поквалитетно образование, што е најважното барање на секоја средба со различни младински организации. Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и во носењето на одлуки кои засегаат. Ова го нагласи министерката за образование и наука Весна Јаневска на Владината средба на високо ниво предводена од децата, на одбележувањето на Светскиот ден на детето. Годинава, средбата се организираше под слоганот „Слушнете ја иднината“ и се фокусираше на трите мега-трендови што ја обликуваат иднината на децата: климатска и еколошка криза, напредни технологии и демографски промени. Училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени, рече министерката, додавајќи дека преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување. Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочи дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици. Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95% од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, решава и дел од предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување“, одговори Јаневска, додавајќи дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини, при користењето на напредните технологии. За, како што рече, најголемиот ризик по учениците во ова време – тие да не бидат во тек со технологијата, Јаневска укажа дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии. Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира....
Јаневска: Го слушаме гласот на младите и правиме промени за поквалитетно образование
Курир - пред 19 часа
Општина Бутел МОН инвестира 36 милиони денари, се надградува основното училиште „Ацо Шопов“ во Радишани...
Јаневска: Го слушаме гласот на младите и правиме промени за поквалитетно образование
Нетпрес - пред 18 часа
Промените што ги прави Министерството за образование и наука имаат за цел поквалитетно образование, што е најважното барање на секоја средба со различни младински организации. Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и во носењето на одлуки кои засегаат. Ова го нагласи министерката за образование и наука Весна Јаневска на Владината средба на високо ниво предводена од децата, на одбележувањето на Светскиот ден на детето. Годинава, средбата се организираше под слоганот „Слушнете ја иднината“ и се фокусираше на трите мега-трендови што ја обликуваат иднината на децата: климатска и еколошка криза, напредни технологии и демографски промени. Училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени, рече министерката, додавајќи дека преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување. Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочи дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици. „Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95% од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, решава и дел од предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување“, одговори Јаневска, додавајќи дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини, при користењето на напредните технологии. За, како што рече, најголемиот ризик по учениците во ова време – тие да не бидат во тек со технологијата, Јаневска укажа дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии....
Го слушаме гласот на младите и правиме промени за поквалитетно образование, вели Јаневска
Нетпрес - пред 18 часа
Промени што ги прави Министерството за образование и наука имаат за цел поквалитетно образование, што е најважното барање на секоја средба со различни младински организации. Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и во носењето на одлуки кои засегаат. Ова го нагласи министерката за образование и наука Весна Јаневска на Владината средба на високо ниво предводена од децата, на одбележувањето на Светскиот ден на детето. Годинава, средбата се организираше под слоганот „Слушнете ја иднината“ и се фокусираше на трите мега-трендови што ја обликуваат иднината на децата: климатска и еколошка криза, напредни технологии и демографски промени. Училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени, рече министерката, додавајќи дека преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување. Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочи дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици. „Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95% од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, решава и дел од предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување“, одговори Јаневска, додавајќи дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини, при користењето на напредните технологии. За, како што рече, најголемиот ризик по учениците во ова време – тие да не бидат во тек со технологијата, Јаневска укажа дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии....
Јаневска: Го слушаме гласот на младите и правиме промени за поквалитетно образование
Нова Македонија - пред 17 часа
фото: Маја Јаневска - Илиева По повод одбележувањето на Светскиот ден на детето, министерката за образование и наука Весна Јаневска на владина средба на високо ниво предводена од децата, истакнала дека промените што ги прави Министерството за образование и наука имаат цел поквалитетно образование „како најважното барање на секоја средба со различни младински организации“. – Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и во носењето на одлуки кои засегаат – истакнала Јаневска на средбата организирана под слоганот „Слушнете ја иднината“ која годинава е со фокус на климатската и еколошка криза, напредните технологии и демографските промени. Како што соопшти МОН, Јаневска посочила дека училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени. Преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување. Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочила дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици. – Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95 отсто од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, решава и дел од предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување – истакнала Јаневска. Додала и дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини при користењето на напредните технологии. Јаневска посочила и дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии....
Јаневска најави затворање на повеќе нефункционални институти во државата
Алфа - пред 1 ден
HomeВестиМакедонијаЈаневска најави затворање на повеќе нефункционални институти во државатаТВ АЛФАноември 19, 2024 Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. -Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“. КАТЕГОРИИ ВестиМакедонија Споделете ja веста...
Јаневска по повод Светскиот ден на детето: Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука
Прес 24 - пред 18 часа
Промени што ги прави Министерството за образование и наука имаат за цел поквалитетно образование, што е најважното барање на секоја средба со различни младински организации. Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и в носењето на одлуки кои засегаат. Ова го нагласи министерката за образование и наука Весна Јаневска на Владината средба на високо ниво предводена од децата, на одбележувањето на Светскиот ден на детето. Годинава, средбата се организираше под слоганот „Слушнете ја иднината“ и се фокусираше на трите мега-трендови што ја обликуваат иднината на децата: климатска и еколошка криза, напредни технологии и демографски промени. Училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени, рече министерката, додавајќи дека преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување. Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочи дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици. „Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95% од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување“, одговори Јаневска, додавајќи дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини, при користењето на напредните технологии. За, како што рече, најголемиот ризик по учениците во ова време – тие да не бидат во тек со технологијата, Јаневска укажа дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии....
Јаневска: Едносменската настава за учениците во Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип се одвива без никакви проблеми
Макпрес - пред 1 ден
Едносменската настава за учениците во Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип се одвива без никакви проблеми, а за подобрување на условите во ова училиште веќе се планираат и дополнителни инвестиции, односно реконструкција за да се подобрат условите за настава на учениците и наставниците, најави министерката за образование и наука Весна Јаневска при денешната посета на СОУ „Славчо Стојменски“- Штип. Таа посочи дека Штип е образовен центар, но и често е во посета на штипските училишта, бидејќи градоначалникот Јорданов покажува проактивност во сферата на образованието, како и директорите на училиштата, кои многу сериозно го имаат сфатено процесот на промени во образованието. -Со задоволство можам да заклучам дека промените во Штип се почнати и дека покажуваат одлични резултати, вели Јаневска. Директорката на Гимназијата „Славчо Стојменски“-Штип Весна Ристова рече дека на средбата со министерката за образование и наука Јаневска и со градоначалникот на Општина Штип Јорданов е разговарано за првичните позитивни ефекти од воведувањето на едносменската настава, како и за идните проекти и инвестиции во училиштето. Градоначалникот на Општина Штип Иван Јорданов истакна дека средбите со министерката за образование и наука Јаневска овозможуваат и одблиску да ги пренесат идеите и состојбите во училиштата. -Секако дека е потребно да се реформира образованието, да се случат одредени промени. Но, не може тоа преку ноќ да се случи. Затоа разговараме во насока што е приоритетно, кои инвестиции се приоритетни. Така сетоа она што ќе следува верувам дека ќе значи подобрување на условите на настава и еве значително ќе се додаде вредност во образованието, вели Јорданов. На новинарско прашање дали со формирањето на државното, односно регионално училиште „Коле Нехтенин“ ќе се припои и средното текстилно училиште „Димитар Мирасчиев“, министерката за образование и наука Јаневска изјави дека се размислува за оваа идеја. Формирањето на еден ваков регионален училишен центар, како што рече, ќе значи и инвестиции во него, но и нови струки, според потребите на пазарот на трудот на источниот регион. -Значи мора да се направат првенствено тие анализи, за да видиме што е потребно во регионот, за да обезбедиме работна сила на пазарот на трудот. Да, се размислува и текстилното училиште да влезе во рамки на регионалниот центар, но се размислуваат и многу други модерни струки да се воведат во овој центар.Секако дека тоа ќе го направиме кога ќе ја завршиме анализата, изјави Јаневска. Министерката Јаневска додаде дека користа од ваквите центри е учениците веднаш по завршувањето на своето образование да стапат на пазарот на трудот....
Јаневска: Го слушаме гласот на младите и правиме промени за поквалитетно образование
Макпрес - пред 6 часа
По повод одбележувањето на Светскиот ден на детето, министерката за образование и наука Весна Јаневска на Владина средба на високо ниво предводена од децата, истакнала дека промените што ги прави Министерството за образование и наука имаат цел поквалитетно образование „како најважното барање на секоја средба со различни младински организации“. -Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и во носењето на одлуки кои засегаат, истакнала Јаневска на средбата организирана под слоганот „Слушнете ја иднината“ која годинава е со фокус на климатската и еколошка криза, напредните технологии и демографските промени. Како што соопшти МОН, Јаневска посочила дека училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени. Преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување. Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочила дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици. „Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95 отсто од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, решава и дел од предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување, истакнала Јаневска. Додала и дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини при користењето на напредните технологии. Јаневска посочила и дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии...
Јаневска: Веројатно следи затварање на поголем број на институти, кои се нефукционални и не го почитуваат законот
Макпрес - пред 1 ден
Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. -Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“....
Јаневска најави затворање на повеќе нефункционални институти во државата
Економски - пред 1 ден
Министерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. -Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира „како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“....
МОН направи ревизија на 15 институти, а се проверува работењето на уште пет
Мкд.мк - пред 1 ден
МОН направи ревизија на 15 институти, а се проверува работењето на уште петМинистерството за образование и наука досега има направено ревизија на 15 институти, а во моментов се прави ревизија на уште пет, информира денеска министерката за образование и наука Весна Јаневска при посетата на Гимназијата „Славчо Стојменски“ во Штип. Објавено на19.11.2024 12:01часотСподелиСподелиFacebookTwitterWhatsAppEmailПринтViber „Има дополнително два, за кои деновиве треба да заврши процедурата, и да бидат затворени. На десетина институти им дадовме рок од три месеци да ги поправат нерегуларностите, коишто се најдени. Но, според извештаите кои ги читав многу малку од нив ќе можат да го направат тоа. За жал морам да кажам дека веројатно следи затварање и на поголем број на институти, кои се нефукционални, не го почитуваат законот, односно не ги исполнуваат условите“, изјави Јаневска. Таа мисли дека е добро за високото образование и науката во земјава конечно да се воведе ред, а секој, како што вели Јаневска, којшто исполнува услови ќе функционира.„Како што и многу пати сум рекла, секој кој не работи по Закон нема и да функционира“, вели таа. ТОП ВЕСТИСВР Тетово учествуваше во одбележувањето на Денот на ослободувањето на градот 19.11.2024 12:00 Јаневска најави дека за два до три дена ќе се решат проблемите со стаорците, ладната вода и храната во „Пелагонија“ 19.11.2024 11:41 Ангеловска-Бежоска – Рокас: Македонија наскоро може да пристапи во СЕПА-Единствената област за плаќања во евра 19.11.2024 11:23 Фајнанс тинк: Буџетот и понатаму останува заробен во социјалните потреби на економијата 19.11.2024 11:10 ДУИ се навредени од косовскиот премиер Курти, зашто смета дека албанскиот јазик не е загрозен во Македонија 19.11.2024 10:48 Со стаорци, студена вода, нефункционални лифтови и без доволно храна е студентскиот дом „Пелагонија“ 19.11.2024 10:40 ПОСЛЕДНИ ВЕСТИУкраина за прв пат употреби ракети АТАКМССВР Тетово учествуваше во одбележувањето на Денот на ослободувањето на градотАлбански државјанин преку Македонија сакал да прошверцува монети со археолошка вредностДо смрт избоден малолетник во Албанија, фудбалер на Динамо ТиранаМелони доживеа неуспех на регионалните избори...
Јаневска: Планираме етапно воведување на вештачка интелигенција во образованието
Мкд.мк - пред 17 часа
Јаневска: Планираме етапно воведување на вештачка интелигенција во образованиетоПо повод одбележувањето на Светскиот ден на детето, министерката за образование и наука Весна Јаневска на владина средба на високо ниво предводена од децата, истакнала дека промените што ги прави Министерството за образование и наука имаат за цел поквалитетно образование „како најважното барање на секоја средба со различни младински организации“. Објавено на20.11.2024 15:55часотСподелиСподелиFacebookTwitterWhatsAppEmailПринтViber „ Гласот на младите се слуша во Министерството за образование и наука. Tие се вклучени во креирањето на образовните политики и во носењето на одлуки кои засегаат“, истакнала Јаневска на средбата организирана под слоганот „Слушнете ја иднината“ која годинава е со фокус на климатската и еколошка криза, напредните технологии и демографските промени.Како што соопшти МОН, Јаневска посочила дека училиштата, во рамки на наставните и воннаставни активности, спроведуваат различни активности вклучително и практична работа, кои ја подигнуваат свесноста на учениците за важноста од заштита на животната средина и влијанието на климатските промени. Преку капитални инвестиции, кои се во тек во 36 училишта, тие се трансформираат во современи и енергетски ефикасни објекти, дел добиваат нови фасади и екосистеми за греење, што е една од мерките за почист воздух и помало загадување.Поврзано со влијанието на напредните технологии врз децата, Јаневска посочила дека технологијата нуди многу можности, но секогаш можностите доаѓаат заедно со ризици.„Затоа планираме етапно воведување на вештачката интелигенција во образованието. Паралелно, предвидено е над 95 отсто од наставниците до крајот на 2027 година да бидат високо обучени за дигитални вештини. Оптимизацијата на училишната мрежа, освен што ги решава предизвиците поврзани со демографските промени, решава и дел од предизвикот за надминување на дигиталниот јаз, зашто наместо неколку деца да учат во полураспаднато рурално училиште, ќе се овозможи да учат во соседно, подобро опремено училиште, каде ќе имаат можност за дигитално описменување“, истакнала Јаневска.Додала и дека преку темата за медиумска писменост, учениците стекнуваат вештини како да препознаваат и како да постапуваат во ситуации што можат да водат до злоупотреби на нивните лични податоци, со сајбер-малтретирање, онлајн предатори и изложеност на несоодветни содржини при користењето на напредните технологии.Јаневска посочила и дека Владата и Министерството за образование и наука се залагаат за поголемо вклучување на СТЕМ-образованието (наука, технологија, инженерство и математика) како подготовка на учениците за иднината водена од напредни технологии. ТОП ВЕСТИПопладнево нема градски превоз, Скопје остана со само 25 автобуси 20.11.2024 16:17 Муцунски на ЦЕИ: Одложувањето на проширувањето ќе го наруши кредибилитетот на ЕУ во регионот 20.11.2024 15:47 Сите 13 припадници на велешката група осудени за сексуална злоупотреба на малолетничка 20.11.2024 15:43 ЈСП нема нафта за автобусите, Арсовска вели суетата на Мицкоски ги остави граѓаните без редовен превоз 20.11.2024 15:36 УЈП : Трговците да ги прикажат попустите за „блек фрајдеј“ на фискалните сметки 20.11.2024 15:23 Лекарите советуваат да се оставаат електронските цигари, велат поштетни се и од обичните 20.11.2024 15:15 ПОСЛЕДНИ ВЕСТИПопладнево нема градски превоз, Скопје остана со само 25 автобусиМуцунски на ЦЕИ: Одложувањето на проширувањето ќе го наруши кредибилитетот на ЕУ во регионотСите 13 припадници на велешката група осудени за сексуална злоупотреба на малолетничкаЈСП нема нафта за автобусите, Арсовска вели суетата на Мицкоски ги остави граѓаните без редовен превозАвтомобил, пиротехнични материјали, цигари, лекови и фалсификати заплени Царината...